Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un mevcut 3.4 kararlı serideki bir avuç sorunu çözmek için gelen 3.4.5 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. 3.5 sürümünün de hemen ardından geleceğini belirten Verschelde; 4.0 betanın da çok uzakta olmadığını söyledi. Bunun, tüm Godot 3.4.x kullanıcıları için güvenli ve önerilen bir güncelleme olduğunu belirten Verschelde; Ağustos 2022’den itibaren yeni uygulamalar için Google Play gereksinimlerini karşılamak üzere Android hedef API düzeyini 31’e yükselttiklerini söyledi. Güvenlik açıklarını düzeltmek için mbedtls ve zlib kitaplıklarını güncellediklerini söyleyen Verschelde; GLES3 için ETC2’nin kullanılmasını sağlamak için mobil cihazlarda S3TC sıkıştırma formatı desteğini yok sayııldığını ifade etti. Godot 3.4.5 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.
Godot 3.4.5 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.