Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.0’ın 6. sürüm adayı, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Artık farkında olunan tüm kritik gerilemeleri düzelttiklerini belirten Verschelde; bu nedenle kararlı 4.0 sürümü için işlerin harika göründüğünü söyledi. Bu altıncı sürüm adayının da kapsamlı bir şekilde test edilmesini ve karşılaşılan tüm dikkat çekici sorunların kendilerine bildirilmesini rica eden Verschelde; Öngörülemeyen sorunların da bildirilebileceğini, bunların da 4.1 veya 4.x aşamalarına koyulabileceğini ifade etti. Verschelde; 4.0 RC5’ten sonraki tüm değişikliklere genel bir bakış için GitHub’daki değişiklik günlüğüne bakılabileceğini belirtti. Godot 4.0 RC6 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.
Godot 4.0 RC6 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.