Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.2 sürümünün RC 2 versiyonu, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Godot 4.2 için ilk sürüm adayının bir hafta önce kullanıma sunulmasından bu yana, Godot 4.2’yi üretimde kullanmaya başlayan yeni test uzmanları tarafından bir takım gerilemelerin rapor edildiğini belirten Verschelde; dolayısıyla bu hafta, kararlı sürüme hazır olunduğundan emin olunan bir noktaya ulaşmak için regresyonları tetiklemek, test etmek, hata ayıklamak ve düzeltmekle meşgul olduklarını ifade etti. Katkıda bulunan 13 kişinin bu sürüm için 34 iyileştirme gönderdiğini belirten Verschelde; AnimationPlayerEditor’da arama hatasının düzeltildiğini söyledi. Lambda iş parçacığı dinamiklerinin düzeltildiğini belirten Verschelde; dokümantasyon ve çeviri güncellemeleri yapıldığını da söyledi. Godot 4.2 RC 2 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.
Godot 4.2 RC 2 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.